микрозайм на карту Powrót

Saszetka czy słoiczek?

Przed wprowadzeniem marki na rynek stałam przed wieloma wyborami. Jakich składników używać? Czy lepsza jest pompka, czy słoiczek? Czy lepszy wzór w kwiatki, czy abstrakcyjny deseń? I wreszcie czy będziemy mieli próbki?

Dla większości klientów próbki to oczywista oczywistość. Ale dla producenta, zwłaszcza świeżego i z ograniczonym kapitałem, już niekoniecznie. Stworzenie próbek to jest naprawdę spory wydatek, ale z drugiej strony może to być inwestycja. W końcu – jeśli klientowi spodoba się Twój produkt, to być może po niego wróci?

Jeszcze kilka miesięcy temu zastanawiałam się, w jakiej formie te próbki chciałabym przekazać – czy w minisłoiczku, czy w saszetce. Każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. Zdecydowaliśmy się na próbki w słoiczkach. Dlaczego? Przyjemnie się z nich korzysta i takie maleństwo cieszy oko 🙂 Pojemność jest spora, więc można wykorzystać krem kilka, a nawet kilkanaście razy i sprawdzić, jak rzeczywiście działa. A poza tym takie rozwiązanie było na ten moment w naszym zasięgu finansowym – próbki w saszetkach można zrobić dopiero przy większych ilościach.

11713439_820968164625023_524198528_n

Jakie są nasze wrażenia po kilku miesiącach korzystania z próbek? Z jednej strony pozytywne – podobają się klientom, są wydajne. Ale z drugiej strony okazuje się, że nie zawsze szczelne są takie słoiczki. Część z nich musieliśmy wyrzucić, ale zanim się dowiedzieliśmy o przypadkach kremu o zbyt gęstej, zbitej konsystencji, to część z nich trafiła już do klientów… To był dla nas największy ból. Bo zamiast przekonać do jakości naszych kosmetyków, mogliśmy kilka osób do siebie zrazić. Na szczęście próbki niemal zawsze trafiają do Państwa jako dodatek do zamówienia, więc pozostaje jeszcze produkt o pełnych wymiarach, który ratuje sytuację 🙂

Ale od tygodnia dysponujemy próbkami kremów w saszetkach. Stara i sprawdzona metoda zwyciężyła. Może ich prezencja już nie chwyta za serce, ale mamy pewność, że jakość produktu pozostanie niezmieniona – a to jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu.

Ewelina Kwit-Betlej

Ewelina Kwit-Betlej, twórca marki Resibo Resibo to moja odpowiedź na… moje własne potrzeby. Postanowiłam stworzyć własną markę kosmetyczną. Naturalną, od początku do końca ekologiczną, spełniającą oczekiwania nie tylko moje, ale też – jestem o tym przekonana – najbardziej wymagających klientek. I oto jest – moja własna kreacja… Bo życie JEST przygodą.