PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
Jak to działa?
- Złóż zamówienie wybierając jako sposób zapłaty „Kup teraz, zapłać później z PayPo”.
- Wypełnij formularz, aby PayPo mogło opłacić za Ciebie rachunek.
- Odbierz zamówienie i testuj nowe kosmetyki.
- Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na zapłatę lub zwrot produktów. Aby zrezygnować z zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
Korzyści
- System PayPo nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
- Możesz zapłacić za zakupy jednorazowo do 30 dni później lub rozłożyć opłatę na 4 raty.
- Masz 30 dni na zwrot całości lub części zamówienia (prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, a którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych).
FAQ
Do kiedy musze podjąć decyzję czy płacę całość czy w ratach?
Masz aż 30 dni na decyzję. Jeżeli po upływie tego terminu nie ma kwoty na koncie, to należność automatycznie rozkłada się na raty.
Jak założyć konto na PayPo?
Konto (dostęp do panelu klienta) zostanie założone automatycznie podczas pierwszej poprawnie sfinalizowanej transakcji w sklepie internetowym współpracującym z serwisem PayPo.pl.
W przypadku dodatkowej weryfikacji poprzez przelew 1 PLN, dopiero po otrzymaniu potwierdzenia sms, że przelew się zaksięgował, należy ponownie złożyć zamówienie w sklepie i po jego finalizacji utworzy się dostęp do panelu klienta.
Czy podczas kolejnych zakupów muszę logować się do panelu Klienta PayPo?
Nie ma potrzeby w ogóle logować się do panelu Klienta. Natomiast przy pierwszej transakcji otrzymujesz dane do logowania do panelu PayPo. W tym miejscu dostępne są Twoje dane, informacje o terminach spłaty, limicie i kosztach.
Jak odbywa się zwrot towaru do Sprzedawcy oraz poniesionych kosztów?
W takiej sytuacji zaloguj się do swojego konta klienta na paypo.pl i zaznacz czy zwracasz całość czy część zamówienia. Po potwierdzeniu przez nas otrzymania zwrotu, PayPo anuluje transakcję. Jeśli dokonałaś/eś już płatności, nadpłata zostaje przelana na Twój rachunek bankowy.
Jak anulować zakupy z PayPo?
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie lub zwrócić towar, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].
Czy podawanie moich danych jest bezpieczne?
Tak. Podczas składania zamówienia oprócz zwyczajowych danych przy płatności PayPo trzeba podać tylko PESEL. (W niektórych przypadkach PayPo prosi o weryfikację przelewem weryfikacyjnym lub skan dowodu osobistego). Wszystkie transakcje są szyfrowane i wykonywane za pośrednictwem zabezpieczonych serwerów.
Więcej informacji: +48 22 333 74 60, [email protected]
PayPo Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-627-Warszawa